lördag 28 februari 2009

He gave me the chills

Jag vet inte vad jag ska säga. Har tittat på hela Melodifestivalen ikväll - ja, tro det eller ej. Petra Mede - sluta med dina äckligt tråkiga skämt. Du är verkligen INTE rolig. Humor är helt enkelt inte din grej... Jag tror att det är dags att du inser det nu, det har vi alla andra gjort för länge sedan.



Några som vi däremot gillade här hemma i soffan var Agnes och Malena (mucho bravo) Tycker så mycket om Malena, hon är fantastisk och verkligen en frisk fläkt i schlagervärlden! (snyggt uttryckt av mig va...)


Att jag skulle få sådana rysningar i hela kroppen, bara av att titta på Melodifestivalen - det trodde jag aldrig. Nej, jag pratar inte om de två ovannämnda tjejerna. De var duktiga, riktigt bra. Men när Darin tog ton och sjöng min favoritlåt från Melodifestivalen (genom tiderna) Se på mig, så trodde jag att jag skulle trilla av soffan så bra det var. Vilken röstkapacitet han har skaffat sig! Herregud, han har alltid sjungit bra... ! Men det här, gud så bra. Det enda pissiga var att man inte kunde rösta på honom istället för tre kåta fjortispojkar med fula sjalar och dåliga sångröster.




Bra bra bra bra bra bra bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Riktigt bra låt är det...och hrmmmm, en riktigt fin Darin..tyckte också att det var bra!