torsdag 26 februari 2009

Jag har blivit bönhörd.

Efter mitt jag-vill-ha-vår-inlägg igår så kände nog naturen att det var dags för den att göra sitt. Titta här vad som mötte mig i trädgården när jag kom hem!


Behöver knappast tillägga hur högt jag hoppade och hur överlycklig jag blev! :-)
Kan det äntligen bli lite vår nu, ja gud så skönt det vore.



Sen har vi här ett exemplar av en fullkomligt konstig katt. Ja, ni ser ju utrymmet hon har trängt sig in på. Där hoppar hon in ibland på kvällarna, sen kommer hon och lägger sig på mig. Ja, för när jag ligger på mage och löser korsord precis innan jag ska lägga mig och då tycker Chilli att det passar perfekt att ligga precis på mina knäveck. Mycket bekvämt och otympligt för matte :-)

Idag torsdag fyller vår lilla Partyprinsessa Granström år! Så grattis på 21årsdagen gullet!

Inga kommentarer: