söndag 22 februari 2009

Snö snö och massa mer snö.

Tillbringade nästan hela gårdagen tillsammans med Anna och Nellie och hade det jättetrevligt. Vi tog en promenad i Slottskogen, köpte fika på Tintin och tog med det hem till Anna där vi satt, i ganska många timmar faktiskt :-) Bara pratade och busade med hundarna. Jag satt och var nöjd över att hennes katter var instängda på toaletten. I fredags när jag var hos Sara för att fira hennes födelsedag så blev jag attackerad våldsamt av hennes elaka katt. Varför hatar alla katter mig? Jag räknar inte med min egen katt, då hon är världens goaste och snällaste. (inte som andra katter med andra ord!)

När jag kom hem från Anna drog jag på mig en skjorta, slängde på lite rouge och ringde en taxi. Det fanns inte en chans i världen att jag skulle promenera i snöovädret hem till Johanna. Satt där ett tag och tjötade lite och svepte några cider. Sedan åkte vi in till Majorna och bowlade tillsammans med Julagänget. Var jätteroligt och vi vann kanske inte riktigt med vårat lilla tjejlag, men vi var duktiga! Jag började bra, med ett par strikes, men av någon konstig andledning blev jag sämre och sämre. Kan ha berott på att de hade Guinness Draught att servera moi i baren... och det kan ju inte vara mitt fel eller hur?!



Johanna, Jag, Schorm och Dibén.

Inga kommentarer: