onsdag 25 februari 2009

Meh..

Så sitter man i tre timmar hos den förbaskade frisören (älskar henne), betalar över tusen spänn och så är det EN person som märker att man gjort något med det förbaskade håret.
Attans.

De senaste dagarna har jag gått omkring och funderat på det här lilla monstret jag ridit ett par gånger nu, om det är roligt eller inte. Men efter igår så har jag tänkt på henne flera gånger och kommit fram till att det verkligen ska bli roligt att fortsätta rida henne. Får se hur mycket hon kan utvecklas! :-) Snart måste det provhoppas också. Får jag med mig Emma så kanske redan på söndag... Det hade varit roligt.

Stella börjar tröttna lite på slasket ute nu, hon blir besviken när vi gick ut när jag kom hem efter jobbet och insåg att snön var borta. Det var som att hon tittade på mig och undrade vart all snö tagit vägen? Det undrar jag med Stella lilla, det undrar jag med. MEN, jag längtar något fasansfullt så efter våren. Jag ska börja planera min fina lilla trädgård, jag ska inreda min balkong och den ska bli så snygg så snygg. (måste ta före-bilder redan nu så ni får se hur hemskt det är) Sen vill jag sätta upp mina söta vårgardiner jag köpte häromdagen. Främst vill jag sitta på min nyinredda (snart) balkong på mina nya utemöbler (snart), dricka ett glas vin, njuta av kvällssolen och läsa en bra bok. Ja, det är vad jag vill göra.
Men istället sitter jag i soffan i ett nedsläckt vardagsrum, med shepardstofflor, mysbyxor och datorn i knäet och skriver bokrecensioner och rasarbeten.
Imorgon fyller Lillan år, får INTE glömma att gratta henne ordentligt! :-)

Jag längtar efter er små knoppar!



Anna, diskmaskinsmannen var här idag
Mohahaha.

2 kommentarer:

AnnaElin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
AnnaElin sa...

Hahaha! Hoppas han gjorde ett bra jobb..! =P
Jag längtar oxå efter våren! Vill ha vår NU!!! (Så att jag kan få sitta på din fina balkong och dricka vin..!)
Jag tror det blir bra med Jinglan! Får du inte med dej Emma till hoppningen så kan du ju alltid försöka få med mej..!
KRAM!