tisdag 24 februari 2009

Jag har bråttom!

Nej jag har egentligen inte bråttom, men jag är trött och vill gå och lägga mig. Men mitt problem är att jag har en tvätt som jag inte har hunnit hänga än. Den har dessutom legat i tvättmaskinen i för många timmar. Inte bra!
Men det blev en lite hastig dag, trots att jag har varit ledig - klämmer alltid in för mycket på mina lediga dagar. Har handlat lite överallt, varit hos frissan, tvättat och varit i stallet.
Jag vaknade redan innan nio imorse och gick ut på en två timmars promenad med Stella McCartney i solskenet. Var helt underbart och Stella hade såklart jätteroligt i snön. Hon är fullkomligt galen i snön. Hon är ute i trädgården ensam nu, har varit där i nästan en timme och ja, hon får liksom inte nog. Hon ligger och gnager på isen på altanen och rullar sig omkring som en galning ute på gräsmattan.

Jinglan var snäll mot mig idag.


Inga kommentarer: