söndag 22 februari 2009

Söndagsdjuren.

Den där tungan är det sötaste som finns.
Trädklättrare.







Jinglan.
Jag klarade mig inte särskilt bra från fylla igår, utan snedtände lite och haltade hem försiktigt i snöyran mitt i natten. Vaknade upp med en stukad fot, eller något, och har inget minne av hur jag skadade mig. Men ont som satan gör det, var jättejobbigt att rida förut och nu är det bara värre. Kan knappt gå :-/ Men har smörjt in foten med Zon och hoppas på att det kan hjälpa en aning.
Höll en oerhört lyckad lektion för Ellen och Pica och sen red jag monstret som figureras på bild ovan - Jolly Jingle. Hon testar mig och är allmänt pest och pina att rida. Men när det väl stämmer, ja gud va fint det stämmer då. Men vid några stunder ville jag ta av mig ridhjälmen och dänga den i huvudet på henne - så j-a jobbig var hon. Hoppas att det ska släppa snart! :-)
Jag vaxade benen i förmiddags. Helvete vad ont det gjorde.

1 kommentar:

Anonym sa...

svar: Hehe, jag funderade också på om han bara skulle jävlas med mig. Men än så länge har det gått bra. Får hoppas det håller i sig. :P