söndag 1 mars 2009

Två bestämda ston.



Jag har haft en härlig dag med Anna idag, även om dagen kunde avslutas bättre. Anna hämtade mig imorse och vi åkte ut till hennes stall i Säve där jag fick prova hennes jättefina sto Toluose.

Jag var helt utmattad efter en halvtimmes ridning, men det var riktigt roligt att få rida en sån fin häst.

Stort steg! Elin fick krampa sig fast så bra hon kunde. Snacka om att jag är otränad. Det måste bli ändring på det... Men jag orkar inte träna...!




Efter vi var klara hos Toulouse så blev det
lunch bestående av hamburgare och aldeles för mycket glass :-) Efter en hundvisit hemma så bar det av till nästa stall - och ta sig an Jinglan. Jag orkar knappt kommentera vad som hände men den här kusen gillar verkligen INTE mig. Hon skenade inne i ridhuset, totalt okontrollerbar och när jag fick stopp på henne så bar det iväg UPP istället, bestående av en serie rodeosprång. Det var INTE kul.
Jag känner mig så ofantligt misslyckad nu att jag inte vet vad jag ska göra. Jag trodde det hade vänt, men det blir bara värre och värre.

Nu sitter jag med en liten godisskål och tittar på Bones, försöker tänka på annat än mitt misslyckade på kusen. Men det är svårt...! Fan fan fan.

1 kommentar:

AnnaElin sa...

Elin, du är jätteduktig! Scan Väst för Jinglan om hon inte passar sej..! =P
Tack för idag, du är toppen!
KRAM!