onsdag 11 mars 2009

Klick hit och klick dit.


Damn vad klickerträning är roligt! Jag kommer verkligen att fortsätta med det här i fortsättningen för att träna in nya moment och signaler. Ska försöka ta med den till agilityplanen snart och klicka in kontaktfälten med, en gång för alla!

Jag kommer precis ifrån ett Agilitymöte på Kungälvs BK där året har planerats. Jag har inte kunnat vara mkt på klubben alls utan är fortfarande jäääätteny som medlem. Men hoppas att jag ska kunna vara mer aktiv nu, även om jag fått sämre tider. Jag ska åtminstone göra mitt bästa.

Nu sitter jag och njuter utav Greys Anatomy. I pauserna hoppar jag ner på golvet till Stella och tränar i någon minut (perfekta träningsintervallet)

Jag håller på och lär Stella att stänga dörren till TV-möbeln. Det går bättre än lådorna då de är lite för tunga. Så nu har det släppt lite med puttandet - Stellibell är jätteduktig.

Sen håller vi på med fot/tassövningen och det går rackarns så bra. Har lite problem att få till signalkontroll på det bara...! Men det kommer snart. Hon är så ivrig den lilla fisen... :-)

Inga kommentarer: