söndag 15 mars 2009

Ja nu jävlar...!


Imorgon så börjar jag med GI dieten igen, för hundrade gången känns det som, och nu ska jag göra det ordentligt. Flera kilon ska bort och jag måste köra stenhårt!
Så idag har jag varit och storhandlat...! Massa lökar, paprika, sallad, keso, avocado, svamp, räkor, kyckling, bacon, creme fraiche och massa annat gott. Nu kom jag helt plötsligt på att jag glömde köpa kassler - attans.

Jag kommer att sakna socker i kaffet, juice, vaniljyoghurt, cous-cous, frukt, mackor, ris, pasta och mina älskade chips så klart J

Frukosten kommer att bli svårast… Inga mackor, ingen yoghurt, ingen havregrynsgröt (i början i alla fall).

Men men… vill man vara fin så får man lida pin. Nu gäller det bara att jag ger mig faan på det här!

2 kommentarer:

Jessica sa...

det finns andra sätt oxå älskling det vet du va?! jag har faktiskt inte pinats så mycket o jag har gått ner 15kg;)

Laban sa...

Reformer är bättre än revolution.

Stegvis. Jag tror det är bättre att lägga mer energi på träningen än på maten. (sic!)