onsdag 25 mars 2009

Jag tror det gick bra.

Jag har haft ett spännande möte nu på kvällen, kan inte berätta så mycket mer än så här på bloggen - men det kändes bra. Jag hoppas att det gick lika bra som det kändes. Stella som deltog var med och skötte sig exemplariskt. Så allt hänger på mig, Stella har skött sin del.

Har fått en dålig nyhet, och det är att jag inte får någon ersättning för min sjukskrivning efter att mamma gått bort. Jag fick reda på i efterhand att jag behövde sjukintyg och har nu försökt få tag på en läkare, jag har ringt till Sahlgrenska då de sa att de skulle fixa det. Jag har pratat med försäkringsbolaget och förklarat att jag håller på att lösa det. Nu fick jag ett brev där det stod att det beslutat att jag inte kommer att få någon ersättning alls pga detta. Så det känns SÅDÄR roligt om man säger så.

Igår målade jag färdigt vägg nummer två i vardagsrummet och ska nu bara ta ner maskeringstejpen, sen är det klart. Jag har med andra ord bara en vägg kvar - sen är projekt nummer ett avklarat och jag kan påbörja projekt nummer två - balkongen. Jag började röja ute på balkongen igår och har fått bort en hel del skrot. Både slängt och ordnat förvaring för. Jag har bestämt mig för att skippa att lägga trägolv och funderar istället på att hitta någon snygg matta att ha där (golvet är kaklat och förbaskat kallt!) istället. Det ska nog kunna bli bra.

Imorgon så ska jag träffa Celia är det tänkt, fika och bio om jag inte minns fel? :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha vad är det för möte, va nyfiken man blir! Värsta lilla hundtricket, eller? :-)
Men det där med sjukersättningen var ju inte bra! Trodde att det var clearat med din chef. Får vi ta tag i...
puss
Papps

AnnaElin sa...

Tror att mötet gick bra, du är ju så duktig!
Jäkla skit med pengarna! Jag vet hur svårt det kan vara... Man det löser sej säkert! Du är ju så driftig..!
KRAM!