tisdag 17 mars 2009

Champagne.

Idag har jag lärt mig massor om ansiktsskydd, hörselskydd och fallskydd - en hel massa skydd med andra ord. Jag har varit i Skara under dagen för produktutbildning och har haft en bra dag, med mycket nya intryck och kunskaper.

Vi hade härligt soligt väder uppe i Skara, och jag hoppas att ni andra fått njuta av det fina vädret mer än vad jag har gjort. Jag har suttit i en bil eller i ett konferensrum mesta delen av dagen.. Men jag hörde ryktas att vi skulle få behålla det fina vädret i ett par dagar till.

Stella och jag hann vara ute i lite mer än tjugo minuter, sen så var det någon som tyckte att ja, en tisdag i mars är väl idealisk för att smälla smällare på! Det tyckte inte jag och Stella. Extremt irriterande och Stella var jätteledsen. Vi gick in igen och sen har jag fixat klart fondväggen och börjat på nästa vägg. Vi har klickertränat en stund och det är jätteroligt. Stella kommer tillbaka och "tigger" efter arbete nästan direkt när hon bestämmer att pauserna är slut - jättekul är det.

Jag har haft ont i huvudet idag, lågt blodsocker och nu har jag redigt ont i magen. Antar och hoppas att det är kroppen som håller på att anpassa sig efter min nya kost. Den skriker efter socker....! Precis som jag - men jag har hållit mig ifrån det HELA dagen, trots framdukat fika i konferensrum och matsalar. Det ni!



Chilli får äntligen gå ut igen!

1 kommentar:

Laban sa...

Vilken söt katt!