torsdag 5 mars 2009

Sakta men säkert...

.. så går det framåt.



Jag sitter med redovisningen och försöker få ordning på skiten.

Jag kan allt. Det är inte problemet, det är hur jag ska framföra det utan att det låter för intränat och som om jag läste innantill.

Har gått omkring och pratat lite för mig själv för att få rätsida på det - men är rädd att jag tränar in för mycket.



Hrm, det är svårt det här.



Chilli kämpar på så bra hon bara kan. Hon kan knappt komma upp i soffan utan ställer sig och krafsar med frambenen på mig så jag får putta upp henne i rumpan. (Kan ju inte bära henne då magen är nyopererad)

Hon har legat och sovit mest hela kvällen, främst på golvet - helt utfläkt och utmattad efter dagens upplevelser.



Jag börjar bli orolig att Emma snart kommer att storma upp från sin säng och döda våran grannkatt. Han står utanför och jamar högt så det skär genom märg och ben. Det låter som ett barn som blir misshandlat, det är det hemskaste

Inga kommentarer: