tisdag 17 mars 2009

-gäsp-


Godmorgon allihopa, klockan är kvart över sex och jag har redan klätt på mig och ätit frukost. Helsingland vad trött jag är. Stella har väckt mig två gånger i natt och just nu är hon gratis..!
Jag har fått i mig frukost bestående utav omelett med skinka, keso och till det grönt té. Ta mig fan om jag inte blir mätt på det..!
Jag ska ta mitt pick och pack och dra bort till Partille snart, där vi ska fortsätta mot Skara. Jag ska inom en timme hoppa in i bilen och tillbringa cirkus tre timmar i bilen med en främmande människa... KUUUUUL. Det är med andra ord idag jag ska åka till Skara över dagen för produktutbildning.
Jag längtar redan hem.
Hoppas på hundgården med Maria ikväll.

1 kommentar:

AnnaElin sa...

När kan jag komma och hämta Stella? Jag tar henne gärna! =P
Puss och kram!