måndag 2 mars 2009

Varför varför varför...?!

Varför är jag en chipsidiot och inte en träningsnarkoman?
Om jag tränade lika ofta som jag åt chips så hade jag varit uuuursnygg. Ja, ja, ja jag vet. Jag måste ta mig i kragen och börja träna och sluta äta skräp. Men det är så gott! Och jag hinner aldrig träna... Blä blä blä.

Jag har vaccinerat mina två små odjur idag. Båda var sååå himla duktiga. Stella gnydde till lite grand men sen tyckte hon att veterinären var så rolig att hon glömde bort det fort igen! Chilli var lite motstridig, ville varken in, ut eller in ifrån/till transportburen. Men hon var himla duktig när hon blev stucken. Så det var skönt. Nu är det avklarat.

Idag har jag pratat lite med en av mina kollegor som är duktig på färg och har fått ett litet hum om hur jag ska gå till väga för att måla väggarna i balkongen. Det ska bli så fint ute på min lilla balkong att ni anar inte :-)

Jag ska ha en redovisning på fredag, min första redovisning på tre år...! Det känns sådär roligt. Men jag ska åtminstone prata om någonting som jag kan något om - bordercollien.
Har inte alls kommit på HUR jag ska lägga upp det. Funderar på att hitta några videos på bordercollies och göra någonting med det... Gud jag vet inte.

Kolla vad jag hittade häromdagen. En screenshot på självaste MIG i Anna Sahlenes första musikvideo. He he he...

1 kommentar:

Sus sa...

Du är lika snygg fast du äter chips!

P&K
/Sus