tisdag 3 mars 2009

Halta Lotta rapporterar.

Antingen har jag fått en muskelinflamation i låret eller så är det något annat som inte är som det ska. Jag var lite öm i benet igår, pga träningsvärk från några.. hrm.. olika aktiviteter. Haltade lite lätt i förmiddags när vi var ute och gick, men blev bättre efter ett tag.
Efter lunchen när jag suttit stilla ett tag kunde jag knappt stödja på benet. Sen har det bara blivit värre under kvällen. Jag har fått sitta på en vagn ute i butiken och hjälpa kunder, svara i telefon och städa bland mina arbetshandskar. Mycket givande. När vi skulle gå hem fick chefen nästan bära ut mig. Kändes sådär kuuul.

Så Anna, jag har GNÄLLT idag.
(flaska mot att jag aldrig mer ser människan - comprende?)



Jag har påbörjat lite av min rasredovisning nu. Har fått hjälp av Nathalie på The Look, som har låtit mig låna två videos på hennes fina hundar - något jag uppskattar något oerhört.
Dock hjälper det inte så himla långt, jag kommer ändå vara sjukt supernervös att stå där och redovisa inför tjejerna på fredag. Aaaaarrrggggghhhh. Jag vill inte.

1 kommentar:

AnnaElin sa...

Si! Mi comprende..! Y tu?