torsdag 26 mars 2009

Shopaholic.

På lunchen idag satte jag mig utomhus, lutandes mot fasaden med en av Anders Hallgrens böcker i nävarna. Solen sken härligt, även om det blåste lite grann. Nu så ligger det snö ute på gatorna. Jag har fått nog av det här nu. Varför kan inte våren bara välkomnas på riktigt? Inga mer kalla nätter tack.

Jag har haft en jättemysig kväll tillsammans med Celia, först satt vi på café Vallgatan i några timmar, myste och pratade. Sen har vi tittat på En shopaholics bekännelse och den var faktiskt riktigt bra, en riktig chic-flic och faktiskt underhållande. Vid flera tillfällen så skrattade vi så vi kiknade, kunde inte andas när de skulle dansa samba eller vad det nu var.
Planer inför sommaren har också uppkommit. :-)

Nu ska jag ta och skriva lite på min recension av Kontaktkontraktet, och gå igenom lite rasarbeten och rasredovisningarna från helgens kurs. Sen blir det sängen.

Inga kommentarer: