söndag 15 mars 2009

Snälla snälla.

Snälla snälla, vad är det för puckon som sitter hemma i sofforna och röstar på Caroline af Ugglas? Hade hon vunnit så hade jag sagt upp mitt medlemsskap i Sverige, eller vad det nu heter, och emigrerat. MEN som tur är så vann hon ju inte (mohahahaha) utan Malena ! :-) Som jag hoppats på sen första början, så himla roligt.

Dock såg jag ingenting av showen igår, utan satt på restaurang med Lovis och Helén, var hur mysigt som helst. Åt jättegott och pratade hur länge som helst, blev några goa skratt också. Pratade om vad vi hade på oss för tre år sedan, jag mindes ett guldigt plastskärp till en ful t-shirt och vita byxor då Luisa tar tag i sin topp och säger "Ja, den kvällen minns jag - då hade jag en kjol till topp... nämen vänta, det har jag ju nu också"
Ja, lilla Lovis. Du var nästan gravid med den kjoltoppen och det kändes efter middagen igår som vi var det allihopa. Jag var på väg att karva ut ett hål för magen i madrassen inatt (det är ju så skönt att sova på mage)

Snart ska jag åka ut till ÅRK, för att assistera en av mina elever som ska vara med på en Clear Round där idag. Sen ska jag åka ut och rida Weronica, hade hoppats på sällskap med det blev inget med det... :-/

Sen vankas det ytterligare en promenad i solskenet och efter det mer målande.

2 kommentarer:

AnnaElin sa...

VÅR!!! ELIN, vår!!! =D
Ja ringer dej sänn..!

Puss & kram!

Anonym sa...

Nemen Elin.. säg inte att du var en av de som röstade på operamänniskan? Jag skulle vilja att du sjunger den låten för mig sen när vi träffas, så jag får höra om det verkligen existerar en text och melodi! Jag lovar att ge den ett nytt försök isåfall :)