fredag 13 mars 2009

Ett litet morgoninlägg.

God morgon på er allihopa.
Idag börjar jag sent, men beslöt mig för att gå upp tidigt när jag vaknade vid nio. Jag har lite beslutsångest, igår blev jag helt klar med förberedelserna med vad som ska bli fondväggen i mitt vardagsrum - den ska få färgen Cappuchino och jag är klar med maskeringstejp överallt och det är spacklat, slipat och klart. Jag är med andra ord klar för att börja måla. Men jag vågar liksom inte riktigt... No return när det är klart sen liksom. Jag är rädd att jag har valt fel färg, även om den känns rätt.

Äh, det är väl bara att tuta och köra va? Hur fel kan det bli liksom. Jag får väl måla om skiten om det inte blir bra, så enkelt är det.

Stella är ute i trädgården och tumlar runt, Chilli trycker sig avundsjukt mot glasdörren och jamar längtande. Hon får hålla sig inne till måndag, dååå äntligen ska hon få komma ut igen. Så länge såret fortfarande ser bra ut.

Nu klär jag på mig och sätter igång och målar hörni!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir säkert superfint! Jag vill också måla och göra fint....Hoppas du får en härlig helg, kramar!

Jessica sa...

det kommer bli såååå snyggt hjärtat! det är ju en självklarhet när du gör det;)