fredag 20 november 2009

Blötdjur.

Det var helt enkelt rätt dag att börja sent på idag.... :-)
Telefonen väckte mig och jag vaknade glatt till ett samtal från världens bästa mentor! Nu har vi bokat tid till planering om våren och jag är så taggad att det inte är sant!

Nu kan jag dessutom officiellt berätta att jag numera tillhör Hundens Hus personalstab här i Göteborg och den 19/1 sätter min första agilitykurs igång! Känns helt overkligt! På måndag ska jag assistera Catta på hennes kurs, känns skönt att få mjukstarta lite.
Solen sken härligt och jag tog med mig tjejerna ner till tippen innan frukost i förmiddags och vi tog en promenad. Men då Freja är en opålitlig liten jävel så blev det lite stillastående för mig ute på ängen så tjejerna kunde springa lösa en bra stund. Stella tog tillfället i akt och försökte gräva sig ner till Kina och blev becksvart på köpet. Heja dig! Som ni säkert förstår efter videoklippet så blev det besök i duschen för tjejerna efter promenaden, till Frejas stora förtret.

Imorgon blir det jobb under dagen, sedan pannlampspromenad i skogen och var kvällen slutar kan jag bara drömma om i natt.

3 kommentarer:

Jackie + Chip/Nova&Enzo sa...

Hej Hej

Åhh fyy vilken Söt Skitvovve-gillar verkligen att skita ner sig ser det ut som =)
Hon är ju t.o.m värre än min Chip!
Min Nova hon går en omväg vid vattenpölarna-skönt!
Grattis till att ingå i Hundens Hus stab!!!
Ha de bra
Kramiz
Jackie

Anna sa...

Stort grattis till ditt nya uppdrag! :)Kram Anna

Camilla och terrierterroristerna sa...

Grattis till jobbet Elin, lycka till!