tisdag 17 november 2009

Det är dags att sätta igång nu...!

Med julkorten såklart! :-)

Jag som gått och tänkt att jag har gooooott om tid på mig, för att bli helt klar med alla julkort i tid i år. Med tanke på att jag har ett gaaanska fullspäckat schema at the moment så är såklart fallet inte så enkelt. Men nu har jag satt igång i alla fall och jag har fått klart två stycken tror jag, och påbörjat tre till. Det känns som att de kommer att bli fina i år! :-) Då var jag trots det väldigt nöjd förra året också... Trevligt att man tycker att man utvecklas i alla fall. Jag har i allafall insett att jag äger en hel del pysselgrejer, som ni kanske ser på bilden.

I förmiddag så stannade vi till på morgonpromenaden och körde lite frolicbuskar! Det var jättehärligt att se Freja och Stella söka omkring och på buskarna efter godiset. I början kändes idén dödsdömd då Freja bara plöjde igenom buskarna, välte ner alla frolicarna och bröt alla grenar. Men när Stella kom igång, så lugnade Freja faktiskt ner sig en aning... I början sprang hon såklart bara efter Stella som vanligt, nosade av där Stella redan hittat godis och blev förvånad över att det inte fanns något kvar till henne...! Men sen kom hon igång hon med och letade riktigt duktigt. Helt fantastiskt att se båda tjejerna nästan gå omkring på bakbenen ute i skogen, spejandes efter mer godsaker. Försökte knäppa bilder på dem, men det blev inge bra. Ska göra ett nytt försök imorgon med kameran!

Inga kommentarer: