tisdag 10 november 2009

Trött matte.

Träningen för Jenny igår var jätterolig, och jag kände verkligen att jag fick ut mycket av träningen. Hade dock lite strul med Stella då hon blev riktigt uppstissad efter låga flygplan i det ekande ridhuset, men fick bra hjälp av Jenny men det var kämpigt. Det är så jobbigt när hon går in den där komarädslan och jag bara står där handfallen och kan inte göra något.
Vi kom hem vid halv tio och då var vi bra trötta, åtminstone jag då jag fått arbeta mer offensivt än vanligt och höll på att få en hjärtattack vid ett tillfälle (nästan i alla fall!) Men kul som satan var det, det är bra att Jenny får fart på mig! :-)

Nu håller vi på att planera in ett träningspass med Freja också, vilket ska bli väldigt roligt!




1 kommentar:

Anna sa...

Kul att träningen går framot!
Kram