måndag 9 november 2009

Planen föll...

Klockan tio började jag röra mig mot sovrummet igår, då det blir att stämpla in 0600 i betongbunkern idag. Efter telefondistrahering tog det över två timmar att somna, låg och vred mig som en tok - jag vet inte hur länge... (Jag skyller allt på telefonen!)
Som vanligt när klockan ringer 0430 så fullkomligt FLYGER jag upp ur sängen, kastar mig på väckarklockan och tror att jag har försovit mig. Det hade jag inte :-)

Har nu gått en kisserunda med tjejerna runt kvartet och nu ska jag försöka reda ut mitt skatbo till hår. Jag la mig med blött hår igår och idag är det verkligen bara en enda röra... Det här kommer ta ett tag känner jag på mig.
Älskade Maria - jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är över att vi har fått upp kontakten igen. Du är min nära vän, min träningskamrat, mitt bollplank och min partner inom allt det här. Love you big time! :-)
Paulina, min älskade stjärna - snart, snart, snart kommer jag ner till Varberg och hoppas att du finns där för oss och håller tummarna när vi kör. Vi har myyyyycket att prata om nu ;-)
Sockertoppen - tillsammans fixar vi det här och vi står bakom dig genom rubbet. Vill du byta hund ett tag är det bara att säga till!

Inga kommentarer: