torsdag 5 november 2009

Det kanske är dags att investera i en ny bil börjar jag fundera på nu när jag precis avslutat ett telefonsamtal med världens bästa mentor! Det kommer att bli en del resande till våren!
Här i Göteborg sätts nog planerna igång inom kort och jag är överlycklig! Det här kommer att bli sååå roligt! Jag kommer att få hålla på med det jag älskar mest och det kommer att göra allt så himla mycket bättre!

Har haft ett grymt roligt kurstillfälle nu på kvällen och jag är så himla glad och nöjd! Jag är jättenöjd med deltagarnas insats, speciellt Daniels stolpimiterande, och även med mig själv faktiskt. Kändes riktigt bra och jag har till och med skrivit träningsdagbok redan! Tjooohoo.
Stella fick vara med på kursen idag, för att agera testobjekt, störning etc. Hon var väldigt duktig och vi körde även lite torrhandling efter kursen.

Lillskruttan ligger som vanligt bredvid mig här i soffan och sover vid det här laget. Hennes snuttefilt ligger nog här någonstans den med....

Imorgon blir det jobb till sent och sen har jag faktiskt tagit ledigt på lördag, helt utan andledning...! Kände bara för att vara ledig :-) Ska nog ta mig in till stan en runda tror jag, och om vädret/kylan tillåter kanske lägga något spår under dagen.

2 kommentarer:

Camillaaa sa...

Erkän du ska bli agility instruktöööör?!?! Mhihihihiih! Eller "bara" INSTRUKTÖÖÖR?! Idag fick jag se dej i action på riktigt utan störning, du är jättebra! Kram!

AnnaElin sa...

Åh, grattis kära du! Så kul!!
BRA Elin! Man ska vara spontan, man ska vara rädd om sig själv och njuta av livet! KRAM!