måndag 23 november 2009

SLUTA REGNA !

Det visade sig att jag skulle göra mer än att bara hålla i en liten genomgång, fick hålla i nästan hela lektionen och satan vad nervöst det var :-) Men var ett himla trevligt gäng och väldigt goa hundar. Men när rösten slutade darra och jag kunde slappna av åtminstone en aning så kändes det ganska bra.
Efter kursen satt jag kvar och lyssnade på när Catta hade teorigenomgång för valpkursare.
Blev en ganska kort promenad när jag kom hem, det tänker nog aldrig sluta regna tror jag. Har sysselsatt mig i soffan med mina nya födelsedagspresenter. En ny kalligrafibok, penslar och färg - satan vad svårt det här är! Jag vill gå en kurs eller något, kommer aldrig bli bra annars. Blir bara kladdigt och dant. Sen när jag ska improvisera, phuuu, ska inte ens börja gå in på det. Men fick ihop en ganska fin textning med en helt ny stil för mig, krussidullet ovanför blev dock icke som jag tänkt mig. Men här är ett smakprov iaf :-)

Det är för mörkt ute just nu, när man går till jobbet är det mörkt. Man är inne på jobbet utan fönster så gott som hela dagen, man går hem - och jaa, det är fortfarande mörkt. Men försöker att mysa till det lite hemma om mornarna och kvällarna istället, lite ljusterapi sådär. Så här såg det ut när jag käkade frukost 04.30 imorse.

1 kommentar:

Unknown sa...

Lyckades ramla in här på din blogg, så tänkte bara säga HEJ!
Malin med Teo