söndag 1 november 2009

Söndag.

Jag fick sova hur länge jag ville idag, det kände såklart Freja på sig och väckte mig vid åtta. Men har legat och snoozat ifrån henne i 1,5 timme nu och det har varit väldigt skönt. Nu sitter jag i soffan med min kaffekopp och Freja ligger i soffan och har, hör och häpna, somnat om! Den lilla skiten.
Men men, det är väl bara bra att vara uppe i tid - så hinner man med vad som behövs under dagen. Jag ska åtminstone försöka att hinna med följande
  • vattna blommorna - check
  • tvätta MINST en maskin tvätt - check
  • bädda rent - check
  • långpromenad med tjejerna - check
  • åka till ÖB och köpa kaffe, vanish och toapapper. - check
  • hålla kurs klockan 15 - check
  • skriva träningsdagbok för igår och idag
  • bära ut sånt som ska slängas till bilen. minst två kartonger.
  • kolla på blocket efter en ny, låg byrå.
  • lyfta ner fotolådor till källaren - check

Så får vi se om jag hinner med något mer. Men jag ska börja med att duscha i alla fall, det behövs!

1 kommentar:

anna sa...

Låter som om du har haft en massa att göta idag :)

sv: Tack