söndag 8 november 2009

Hemskt så skönt.

Har varit fantastiskt skönt att vara ledig en extra dag. Helt otroligt skönt faktiskt! I fredags blev det Idoltittande hemma hos mig, Maria var här och vi såg, till Marias stora förtret, hur Rabih åkte ut. Inte för att han är en favorit hos mig, men inte förtjänade han väl att åka ut nu inte? Nää, det kändes inte riktigt rättvist. Men men, livet är inte rättvist.

Igår tog jag en lugn förmiddag hemma, följt av en kortare promenad och sen tog jag mig till torget där jag fick provat ut ett par nya goretexskor hos Maria som jag förhoppningsvis får hem imorgon! Det kan verkligen behövas nu när vintern kommer och jag inte gör annat än fryser om fötterna. Nu är det slut på gympaskor ute! :-)

Sen fick det bli en vända till stan också, där jag fick inhandlat presenter till Sofia och jag hämtade ut fyra par lagade jeans. Hade på mig Beckhamjeansen på kvällen igår, åååh vad jag har saknat dem! Igår kväll blev det en hel del vin och massor med mys.

Idag har jag haft sista tillfället på kurs 2, och har numera bara kvar ett praktiskt tillfälle kvar med kurs 1. Sen ska vi även ha ett litet teoritillfälle till, för att gå igenom det vi har pratat om, knyta ihop säcken som Daniel säger :-)
Har nyss bokat in en promenad med Anna-panna och Nellie imorgon och insåg nyss att det kommer att bli tiiight med tid då jag höll på att glömma bort att vi har träning för Jenny Damm imorgon igen! Satan vad roligt det ska bli! :D
Nu är jag jättetrött och hade lätt kunnat somna på en gång. Egentligen borde jag ställa mig och laga mat, så jag får ihop några luncher till i veckan, men jag orkar verkligen inte... Jag är tröööött.

Inga kommentarer: