torsdag 25 mars 2010

2010-03-21 04:31:53 - Jonas
Du kan ju inget om hundar & hundträning. Du är en sådan sk."Besserwisswe" som tror att du kan allt om hundar. Du har ju bara gått ett år på någon sk instruktörsutbildning på Hundens Hus och vad är det.


Tagga ner och skryt inte så mycket,,,,,

Det inlägget stod skrivet i gästboken på våran hemsida när jag var inne och kikade idag. Kul, kul, att man tydligen verkar vara en sån person i andras ögon. Men jag vet vad jag är för person, och de vet förhoppningsvis de som faktiskt känner mig också. Jag älskar hundar, hundträning och tycker att det är fantastiskt roligt att lära mig mer om hundträning. Jag har min Hundens hus utbildning i ryggen och den har gett mig jättemycket! Man kan aldrig bli färdiglärd inom hundar och framför allt inte vid min ålder och med endast två hundar i bagaget... Tror inte att det är något jag har utgett mig för att vara heller, färdiglärd menar jag då.
Tråkigt bara att "Jonas" här i detta fallet tycker att jag verkar vara en sån tråkig hundmänniska och jag är värd att klanka ner på (antagligen har du inte ens träffat mig någon gång) Men jag vet att jag är bättre än så och jag fortsätter att lära mig mer om det jag tycker om mest! So long på dig!

6 kommentarer:

Marita sa...

Man blir ju lite mållös faktiskt... Svaret på det där borde vara en rak höger, sedan en vänster, en höger och ja du fattar. Helst i en timme eller så. Det handlar väl inte alltid om vilka kurser man gått heller utan med ett brinnande intresse så lär man sig hela tiden utan kurs. Det intresset har ju du. Du är BÄST ELIN tro inget annat. Man behöver bara se dina hundar för att fatta det.

Sockergrynet ;) sa...

Vilka människor det finns, jag har blivit utskälld för att jag vanvådar Ella och att jag borde sälja henne till någon som iaf vill träna henne i agility tex, eftersom jag faktiskt har en aktiv hund, och inte att för glömma jag är ju faktiskt sjuk i huvudet. Kul att höra.

Men bara så du vet beundrar jag dig som hund tränare i alla dess former och du inspirerar min nått så oerhört!

Puss

Jeanette O Flocken sa...

ahhhh jag blir så arg när jag läser sånt här!!..vad är det med folk??...Elin jag tycker du är grymt duktig!!..vad jag förstår så har du inte hållit på med hund så länge..och kunna så mycket du kan o dom utb du har gått..och filmerna man ser..så ser man ju att du brinner för det!!!..."jonas" är ju uppenbart bara avis ;)!!!..ta inte åt dig!!

kramkram

Jackie + Chip/Nova&Enzo sa...

Sicken Idiot till person!
Du måste ju ändå vara intressant i hans ögon eftersom han lägger tid att kommentera dig,.
Inget att bry sig om!
Han behöver säkert din hjälp,.
Kram
Jackie

Jessica sa...

Sicken typ! I mina ögon är du bäst iaf oavsett vad du har för utbildning, o som sagt man kan bara titta på dina hundar så ser man att du är duktig, precis som du skrev så kan man ju aldrig bli fullärd men det har du ju aldrig utgett dig för att vara heller, Stick o brinn Jonas!!;)

William sa...

Om han skulle träffa dig och dina duktiga hundar kan han ju få se på riktigt skryt! 2 helt otroliga hundar som du uppfostrat galant! GO Elin du är GRYM! Skit i sånna idioter :) Det mesta vi kan om hundar har vi lärt oss av våra egna och andras hundar!! Kramar från Sheltieligan och mig