torsdag 18 mars 2010

Då kör vi!

Jag har tre små sovande sötnosar i min soffa just nu, en Emma, en Egon och en Freja. De snarkar inte ens! Är själv dödstrött, så snart blir det sängen.
Imorgon blir det att skynda sig hem från jobbet, hämta hundar + packning och lämna Freja hos Alice där hon ska bo över natten. Sen så drar jag till Hanna och möter upp henne och Rosa och sedan bär det av mot Laxå och fyra klassers agility. Ska bli ofattbart mysigt och roligt!

Kommer sakna min miniskrutt bara....
Kursen igår gick jättebra! Jag känner mig mycket mer avslappnad nu vilket gör allt så mycket roligare och jag känner att jag lär ut bättre nu med. Kursdeltagarna och alla hundarna är så duktiga att jag knappt kan tro det. Hade kunnat sätta ihop en hel bana på en gång! Och igår var tillfälle 3 med hinder. Känns helt grymt! Att de är så himla duktiga.
Jag och Emma har gjort en liten grovplanering över våran tävlingskurs vi ska hålla på GHU och jag känner mig lugnare nu när jag har något planerat :-)

4 kommentarer:

Hanna sa...

Ska bli en mysig helg...!

Marita sa...

Lycka till duktiga Elin och Stella

Mats Fahlgren sa...

Jag är nog inte hemma när ni lämnar Gangstern.
:-)
Kör försiktigt till Laxå och LYCKA TILL!
Kram
Papi

Anonym sa...

Hoppas ni får en kanon helg med fina resultat! :)