onsdag 24 mars 2010

Ynkliga Elin rapporterar.

Igår hade jag en härlig dag, med mycket hundträning... Men på kvällen kände jag hur huvudet kändes tilltäppt och det bara sved överallt. Höll tummarna hårt och sov gott under natten, men inte hjälpte det och jag vaknade dunderförkyld på morgonen... Har inte gjort många knop idag och sovit middag flera gånger. Har kunnat ta mig ut med hundarna två gånger på kisserundor och Elena har motionerat Freja åt mig. Hur ska vi klara oss utan dig Elenanfenan? Kom hem fort!
Imorgon blir det att vila mer, förhoppningsvis känner jag mig bättre och kan hålla kurs på kvällen och jobba på fredag igen. Har snutit mig så många gånger idag att jag knappt kan hålla räkningen och nyst ännu fler gånger. Men tjejerna märker att matte inte är på topp och håller sig lugna och mysiga. :-)

2 kommentarer:

Marita sa...

Ser ganska mysigt ut i sjuksängen ändå :)

Mats Fahlgren sa...

Klappar på dig, vännen. Pussar dig på pannan och tröstar dig... :-)
Bli frisk snart!!!
kram
Papi