lördag 27 mars 2010

Peter håller mig sällskap

Här fortsätter det att snörvlas för fulla gubbar. Jag har aldrig nyst så mycket i hela mitt liv, haha... Jag börjar må lite bättre nu, efter fyra dagars total vila, men är fortfarande jätteförkyld och nyser som sagt som en tok.
Idag är dock en lite sorglig dag, då Elena har flyttat hem :-( Snart åker hon mot Australien och är borta till och med augusti. Kommer att bli så himla tomt utan henne, det ÄR redan tomt utan henne! Igår hade vi i alla fall en riktig myskväll med sushi, vitt vin och film.

Har tillbringat de senaste dygnen i sängen, med näsdukarna som bästa vän och datorn i knät. Jag har tittat på hela tredje säsongen av Heroes och är så uppe i det nu att jag tror att Sylar ska dyka upp överallt och ta mina krafter... Sen undrar jag varför inte Peter Petrelli kommer och erkänner sin kärlek till mig?!

Inga kommentarer: