torsdag 4 mars 2010

Vi har haft en mysig kväll tillsammans med Sofia och Ebba... Det blev lite lätt middagstillverkning när Sofia kommit. Hon hade med sig färsk pasta och krämig ostsås (her favorite) och vi åt såklart i soffan framför TVn. Härligt att catcha upp och prata av sig som vanligt... :-) Dock blir det ett annat val av mat tills nästa gång. Min mage tyckte inte alls om det här, olyckligt nog, och ett tag där trodde jag att jag åkt på vinterkräksjukan... Men som tur var så har det gått över nu. Phuuu.
Nu har jag skrivit ut PM:et inför lördag och ska packa ihop mina sista saker. Ska bli jättekul att komma iväg och vi är så taggade nu att det inte är sant! Hoppas på att vi får en trevlig tävling och samspelta lopp helt enkelt :-) Freja får stanna hemma och mysa hos Elena.

Inga kommentarer: