söndag 7 mars 2010

Pilatespinglans utveckling...

Igår somnade jag framför 7even i soffan, attans! Jag var verkligen jättebesviken när jag drack mitt kaffe i morse och helt plötsligt kom på att jag inte sett slutet av filmen. Rackarns... Men trött var jag :-) Härligt trött och det var riktigt skönt att sova ut i morse.
Hann med en maskin tvätt på förmiddagen innan Elena tog ut Stella på en promenad och jag åkte till Mölndal tillsammans med Freja för att ta en promenad med Sarah & Combat. Blev en halkigt härlig runda runt Savfjället. Solen sken underbart härligt och man ville inte riktigt hem...
Fick skynda mig hem och byta om, sen möta upp GHU gänget i stora stan där det blev lunch på kinarestaurangen vid brunnsparken. Rätt god mat och trevligt sällskap så klart.
Har blivit lite mer tvättande nu på kvällen och planerade att laga lite mat... Tills jag kom på att jag inte hade någon mat hemma :P Så det fick bli en kladdkaka till mig och Elena istället... Perfekt såhär på söndagskvällen. :-)

Här kommer en liten film på Frejas pilatesträning. Stella upptäckte att bollen mitt i passet och tyckte att den såg mycket ätbar ut :-) Allt som rullar is her thing som ni kanske vet! Freja är duktig och vi har kört fler pass efter detta som filmades och numera sitter hon jättefint på bollen, hoppar upp helt utan tveksamhet. Min duktiga lilla tjej (L) Ska filma ur bättre vinklar i fortsättningen med förresten ;-)
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på New Moon och fundera på varför jag inte har någon som Edward i mitt liv...? Suck.


1 kommentar:

Mickan sa...

Det var längesen! :) Hade du Freja sist vi hördes? Jag tror inte det va? Jag minns inte... :P
Hur är det? Ser att du går ner i vikt, bra kämpat. Du är snart vid ditt mål. ;)
Gott med kladdkaka.
Pilatesvovve, det har jag inte sett tidigare. :D