tisdag 16 november 2010

23+1

Igår var min födelsedag och jag började arbeta klockan sex, var då ganska trött om man säger så. Blev kortdag fram tills 11 då jag åkte iväg för att handla lite och kom sedan hem och tog ut hundarna på långpromenad. Började sedan baka, och det blev citronkaka, chokladtårta och Morfars kolakakor. Smaskens!
Fick städat, ganska fint om jag får säga det själv, Peter kom och hjälpte till, och runt 18 tiden började det trilla in gäster. Gudmor med familj, underbara vänner, pappa och senare farmor + faster. Helt underbart att jag har sådana underbara vänner och familj som jag får äran att omgiva mig med på min dag.
Det blev fika, presentöppning och underbart umgänge. Jag fick bland annat ett regnställ från Arrak som jag önskat mig, en SPA helg när jag och Peter är i Lappland, tulpanlökar, massor med goa hudlotions, fina muggar, en vacker orkidé och jättefina stickade tumvantar.

Igår unnade jag mig en egen födelsedagspresent, köpte mig en kaffebryggare och sitter nu med en kopp fin-kaffe i handen och känner mig nöjd :-)

Tack alla underbara, fantastiska människor som var med och firade min födelsedag på alla sätt! Ni är fantastiska och jag älskar er!

1 kommentar:

Sara sa...

Hejsan! Hittade din blogg när jag letade efter recensioner på regnstället från Arrak. Tänkte höra om hur du tycker att det sitter och funkar och lite så :). Jag har en vinterjacka från samma märke i storlek XS och tänkte ta samma storlek på regnstället. Hur gjorde du med storlek? Har du någon bild på hur regnstället ser ut på?

Tack på förhand! :)