fredag 5 november 2010

Blickar mot helgen

Åh, vilken torsdagskväll vi hade igår. Det var fördrink hos pappa innan sex och det var nog inte bara jag som nöjt smuttade i sig mer än ett glas bubbel. Farliga grejer det där.
Sen blev det middag på Pasta e contorni, där jag åt Frutti de mare som är så himla, himla god där. Blev lite mer rödvin där och ja, jag erkänna att jag blev lite fnittrig.
Jag dricker inte alkohol så ofta numera så, när det väl slinker ner mer än ett glas så går det upp till huvudet direkt. Livsfarligt....
Tog oss hur som helst till Rondo efter en fantastisk middag, väl på Rondo blev det lite mingel bland de 19 barstolar vi okkuperade. Var härligt att träffa alla, även om vissa personer drar fram minnen man inte alltid vill minnas.
Showen med Robert Gustafsson var fantastiskt rolig och extremt bra, det blev en härlig kväll fylld med massor med skratt (och rödvin). Härligt som vanligt att få spendera tid med mina favoritkillar :-) Peter och Pappsen - ni är bäst :-)
Dödstrött var jag när vi kom strax innan tolv, och har inte allt sovit bra så är inte direkt muchopigg nu heller. Denna förbannade röda dryck, den gör banne mig ingen gott.
Jag ska ut på en rejäl promenad med tjejerna nu, sen ska jag iväg till Sisjön för ett möte om min företagsekonomi - help me god säger jag bara.

Ikväll blir det antagligen (om Peter får sin vilja igenom) en tripp till gymmet efter jobbet. Imorgon och på söndag har vi en massa hundträning inbokad - precis så som en helg ska se ut :-) Jag börjar med att ta med mig Eva-Karin och Tina till Bollebygd där jag och Freja ska börja morgonen med ett vallpass för Jeanette. Vi har inte vallat på mer än två månader och lär ha glömt det mesta, men det ska bli jätteroligt. När vi är klara med att stressa upp fåren :P blir det agilityträning för de andra hundarna på Jeanettes fina bana :-)

2 kommentarer:

Mats Fahlgren sa...

Sötis, DU e bäst! Himla gott att ha dig med igår - och den där killen som är så bra på att komma ihåg namn...vad heter han nu igen..? :-)
vi hörs
puss!
Paps

Sofie sa...

Hihi. Vi kanske får ta en tränings och fotohelg hos dig framöver Elin?:)

Hoppas du får en bra helg!!