torsdag 18 november 2010

Good and bad

Här har vi fått ett klipp från Frejas insats i Varberg under hopploppet, där är jag nöjd med många bitar.




Igår var jag dock ine fullt lika nöjd med henne då hon trillade tillbaka i gamla vanor med sitt schäferhat. Jag och Emma P var på klubben för att träna lydnad, men Freja förblev okontaktbar. Usch så jäkla trist det kändes. Det blev till slut en platsliggning som kändes helt okej, men sen la jag ner. Kändes onödigt att försöka träna det som gått så bra, med en stressad hund och besviken/arg matte. Så det blev fika i klubbstugan istället. Får försöka glömma det passet fortare än kvickt och blicka framåt...

2 kommentarer:

Sofie sa...

Fintfintfint. Jag ser att två stycken har utvecklats sedan i somras.!!


Bryt ihop och kom igen. Jag hejar på er, ni kommer få ordning på schäferproblemen.

Malin Nilsson sa...

Heja Heja, härligt att se, blir så avundsjuk....