tisdag 2 november 2010

Önskelista

Idag har jag, Jeanette och Camilla varit på Gekås och shoppat loss. Jag har såklart hittat massor med bra saker, bland annat tre stickade tröjor, två överdragsbyxor, ett par pinewoodbyxor, nya gardiner och sen 2000 andra saker. Var brutalt mycket människor (jag brukar planera min årliga resa dit bättre tidsmässigt) men vi kom ut i ett stycke till slut ändå.
Väl hemma så var det inte mycket annat att göra än att gå ut och promenera med tjejerna i ösregnet. Dötrist dag att ha hund på om jag ska vara helt ärlig.
Har sen hållit kurs på HH idag, där det var kursavslutning på en valpkurs, gick jättebra och sen en agility fortsättningskurs - en jättehärlig grupp som jag älskar att ha. Men idag var jag inget bra. Kursarna kämpade på jättebra och var jätteduktiga. Det var jag som la upp oplanerade, för svåra övningar och det blev bara pannkaka. Ett under att deltagarna gjorde så galet bra ifrån sig trots min kassa planering. Men får försöka att släppa det och göra nästa tillfälle kanooonbra istället.
Imorgon blir det lydnadsträning med Tina & förhoppningsvis Emma också - blir asbra!
Nedan ser ni något jag gärna haft med mig hem från Gekås (om de hade sålt dem). Den är inte så stor som man kan tro - inte mycket större än den jag har nu faktiskt.

Skoda Roomster
Vill ha, vill ha, vill haaaaa!

Inga kommentarer: