fredag 26 november 2010

Fredagsmys

Igår var det Big Smile Dag (påhitt) på Cubus och det var -30% på alla kläder. Självklart var jag tvungen att hinna med ett litet besök där efter jobbet.
Blev en långärmad t-shirt blå/vit randig, ett par gråa mysbyxor och en vit topp med spetsaxlar. Var väldigt nöjd med att jag inte drog med mig mer saker hem. Jag har en förmåga att göra det, så hänger allt i garderoben och samlar damm sedan. Jag MÅSTE ta itu med att rensa bland mina kläder snart. Jag har sex garderober och två knökfulla byråar, är knappt att jag får plats med de tre plaggen jag köpte nu. Ska försöka förmå mig att ha det som projekt under min julsemester.
Tog en promenad med hundarna när jag kom hem, i mörkret :-/ och sedan var det dags att åka hem till pappa. Det vankades middag tillsammans med pappa, Peter och Peters pappa och syster. Blev en jättetrevlig kväll och jättegod mat som vanligt. Tjejerna var såklart med och gjorde sitt bästa för att fjäska in sig.
Nu sitter jag nyduschad i mina splitternya jättemjuka mysbyxor och bara njuter :-) Vi har varit på promenad och så fort jag fått torkat håret blir det ett klickerpass för båda hundarna innan jag beger mig mot jobbet.
Ikväll åker vi hem till Tina där det vankas fredagsmys och vi proppar huset fullt med hundar! Kan det bli bättre?! :-)

1 kommentar:

Sarah Carlsson sa...

Jaaa, ikväll ska vi ha myyyys :D