onsdag 24 februari 2010

Åh så kul det ska bli!

På tisdag är det första tillfället på min nybörjarkurs och det ska bli så himla roligt! Idag åkte jag direkt efter jobbet till Hundens Hus där jag tittade på och assisterade lite på en fortsättningskurs. Sen var det lite fikamys med nya kollegorna och sedan lite planeringsmöte med nya chefen :-) Har gått igenom lite kursplanering och vad man har för tänk och liknande. Känns jättebra och jag vet att det här kommer att bli toppen! :-)
Nu har jag ägnat kvällen åt att titta på herrstaffetten (guuuuld!) och skrivit både en grovplanering och en finplanering för min nybörjarkurs i agility. Känner mig nöjd och förberedd nu!

Imorgon blir det blodlämning för hela slanten. Tar med mig Elena och åker till Sahlgrenska efter jobbet! :-)

Inga kommentarer: