tisdag 2 februari 2010

Helg kom till mig.

HERREGUD, det verkar aldrig vilja sluta snöa i det här landet!
Det har verkligen snöat hur mycket som helst idag, minst, minst en decimeter och det lär bergis fortsätta under hela natten. Hundarna är såklart överförtjusta, framför allt Stella som har snö som favoritleksak (eller vad man nu kallar det..) Jag tror till och med att det ligger över pinnar på hennes lista. Det ni, det är inte illa!

Just nu längtar jag mest bara en massa efter helgen. Det blir en snöig agilityhelg för oss! På lördag åker jag och Freja till ridhuset i Kungsbacka tillsammans med Emma och Egon och tränar. Freja ska få köra en del balanshinder, lite bana och även däcket - ett hinder som vi inte tränat på sen i höstas. Har inte haft framme något på länge, så nu gäller det att passa på.
På förmiddagen kommer dessutom Paulina upp från Falkenberg och hälsar på. Ska bli mysigt att krama om henne igen och tjejerna ska få busa med stilige bordermannen Ludde!
Söndagen är numera helt inbokad mellan 10-18 då jag åter igen åker ut till ridhuset tillsammans med Stella där det vankas en heldagskurs för Jenny! I can't wait! :-)

Satt och rensade lite på hårddisken förut och hittade den här videon. Längtar tills jag kan komma ut på lekplatser tillsammans med Freja och träna henne. Stella och jag har haft mycket roligt bland barnleksakerna! :)

1 kommentar:

Emelie sa...

Låter som att du har en rolig helg framför dig! Kan knappt vänta till våren och sommaren! Är verkligen trött på den här snön nu.
Jättegulligt filmklipp
Kram Emelie