torsdag 18 februari 2010

Varför jag ska vinna en laptop

Jag försöker att helhjärtat satsa på min blogg, på mina hundar, hundträning och tips via min blogg. Jag vill nå fler intresserade människor och öppna mångas ögon för rätt form av hundträning och positiva metoder.

För att en blogg ska bli framgångsrik måste man ha möjlighet att uppdatera ofta, ha en bra dator + bra kamera + bra internet. Det enda jag har är en bra kamera och en vision om hur jag vill ha det - informativt och rolig, så nu behöver jag hjälp av Telia för att få hem en ny dator.

4 kommentarer:

Hanna sa...

Skriv en slogan... ;o)

Elin sa...

Fan, jag kan inte sånt! Du får skriva en slogan åt mig Hanna!

Veronica och Izla sa...

Du är helt klart värd en dator, du är så engagerad med din blogg!!

Blev det något täcke i måndags? Om inte, ska du dit på måndag? Kanske ska messa Jenny och påminna?!

Mats Fahlgren sa...

Jag håller alla mina tummar för att du ska vinna.
puss!
Pappa