lördag 27 februari 2010

Nervöst taggad.

Japp, då var det dags - om ett par timmar står vi inne på Scandinaviums arena, med 12000 skrikande hästfolk omkring oss och jag o Zessi ska med resten av hundungdom visa upp agility. Det ska bli jätte, jätteroligt - men samtidigt så är jag nervös.... Hihihi, är så där fånigt pirrig i hela kroppen och har sovit jättelätt i natt. Men hade inte kunnat ha med mig en säkrare hund, så på det viset känner jag mig ganska trygg ändå :-)
Igår blev det myskväll hos Sarah tillsammans med Emma P och hundarna. Sarah åkte och hämtade mina hundar när jag var på jobbet och tog med dem ut och gick. Tack för det kompis! Och sedan bjöds det på kebab när jag kom och vi satte på en av mina favoritfilmer - Mamma Mia the Movie. Musiken är helt fantastisk och det går helt enkelt inte att sitta still! Blir alldeles glad bara jag tänker på det :-)

Man kan ju undra varför man inte själv lever i en musikal...? Det hade gett åtminstone mig en riktigt bra extra skjuts om helt plötsligt ett femtiotal främmande människor började sjunga och dansa när de insåg att jag var extra glad! Eller att man helt plötsligt har ett gäng som står och doar bakom en när man sjunger sin ledsna låt.... Mmm, det hade varit nåt det :-)

Bild från förra lördagens bowling med jobbet - jag och Camilla hejar på Anja!

1 kommentar:

Anneli sa...

Lycka till tjejen!!! :) synd man inte kan följa allt via tvn. :(