fredag 19 februari 2010

Myskväll

Här hemma behövdes det lite uppmuntring, så jag fixade i ordning lite våffelkalas här hemma framför TVn. Vi blev så trötta efteråt att jag nästan höll på att somna i soffan och Elena ligger här bredvid mig och sussar gott.

Igår blev en riktigt lyckad kväll tillsammans med GHU's styrelse. Först var det styrelsemöte hemma hos Emma, trevligt var det och roliga saker väntar oss!

Sen trotsade vi snöstormen och tog oss mot gamlestaden och Strike & c/o, där vi käkade middag och sedan blev det bowling! Ellinor tog hem segern och stora skrällen - Maggie kom tvåa! Riktigt, riktigt, roligt. Även om vissa kanske var lite väl barnsliga med uppdragna trosor och instoppade tröjor... Lite onödigt att sätta igång det tjejer?!

Jag hade tänkt få några saker gjorda ikväll. Filma lite tränings med tjejerna, laga mina byxor (akut!), vika tvätt och lite annat tjafs. Men jag är sååå trött och tänker att näää, det skjuter vi på lite till! Så nu sitter jag istället med en filt runt mig, med datorn i knäet, fötterna uppe på soffan och en skål med bilar brevid mig. Elena, Chilli och Freja ligger ihopkrupna tätt, tätt i soffan och sover sött alla tre.

Inga kommentarer: