torsdag 11 februari 2010

Inte tycka om.

Måste nya vänner ersätta gamla?
Måste man växa upp, växa isär och träffa pojkvänner man vill leva ihop med?
Ibland är jag en aldeles för känslig person, det är jag medveten om. Men ibland gör det så ont, att se vänner försvinna, längre och längre ifrån en. Trots löften om att pojkvänner inte kommer att stå emellan er, eller att avståndet inte spelar någon roll. Att sen se era liv rulla på som vanligt via det förbaskade facebook, bloggar etc... Jag tycker jag har försökt, få kontakt och träffas - men inte något gensvar alls. Det är NI som flyttar och flyttar ihop. Jag tycker inte om det, jag tycker inte om att bli vuxen ibland. Omoget? Kanske, men ont gör det.


Kanske tar jag bort det här blogginlägget väldigt fort, kanske inte....

4 kommentarer:

Pappa sa...

Älskade Elin,
Det är sånt som händer i livet.
"You win a few, you loose a few".
Var glad åt alla fina vänner du har! :-)

Love U!
Paps

sarasis sa...

jag älskar dig

Nanna sa...

Vet du Elin, du är den finaste människa jag vet. Dina handlingar genomlyser godhet och ärliga känslor, och jag beundrar din styrka.
Synd att jag bor så långt bort, jag saknar din vänskap...

Tyvärr är det som du skriver, svårt att växa upp. Man skaffar nya vänner, nya intressen, och även om man inte glömmer bort sina vänner så har man inte längre samma nära kontakt.

Och du, även om vi inte har särskilt mycket kontakt, så tycker jag om dig så otroligt mycket, och är väldigt glad at jag fått lära känna dig.
Stor kram!

EmmaSlemma sa...

Elin du är bäst!

Livet har sin gång. Och jag håller med din far, du har ju oss =)

Kram på dig och ikväll gör vi järnet på träningen =)