onsdag 20 maj 2009

Åh så fint.

Så här såg det ut i ett av mina hörn i trädgården när jag traskade ut i där efter jobbet. Igår var jag på Plantagen och brände lite för mycket pengar för att piffa upp mitt lilla hörn lite grann! :-)

Imorgon blir det jobb fram tills fem, sen så packar Stella och jag bilen full och åker ner till Falkenberg för att sova över hos vår kära Paulina! Ska bli jättemysigt att få komma ner och hälsa på.. Men vi åker ju faktiskt inte bara dit för att hälsa på! :-) Det vankas ju agilitytävling även i helgen, både på fredag och lördagen. Ska bli jätteroligt! Håller på att planera vad som ska in i bilen nu, bland annat gummistövlar, regnställ och vårt "tält". Det ska tydligen regna en del i helgen :-( Hoppas att det bara kommer någon skur... Nu skall det skrivas ut lite startlistor och så måste jag fortsätta packa så vi kan åka direkt när jag kommer hem från jobbet imorgon!

Så här fint blev det i mitt lilla trädgårdshörn:

Inga kommentarer: