tisdag 5 maj 2009

Fotodiskussion.


Fredrik och jag sitter och diskuterar våra senaste foton och funderar på vilka vi ska lägga upp som en session. Som vanligt har vi extremt delade åsikter...! Vi vill nog båda ses ganska snart igen för att få till lite fler bilder. Speciellt nu när våren har kommit fram :-) Bilden till vänster är en av de få bilder vi faktiskt är överens om att vi tycker om.
Nu ska jag kasta i mig lite frukost, får se vad det blir. Sen ska jag och Stella åka bort till farmor för att lämna av mina vinterdäck där. Efter det blir det en promenad i Ruddalen då vi ändå är där borta. Tycker mycket om Ruddalen och det var länge sen vi gick där, så det ska bli mysigt. Senare idag blir det nog lite mer valpträning med lilla Dio (som visserligen snart är större än Stella) och jag ska se om jag en gång för alla hinner vaxa benen. Jag har mer hår på vaderna än en medelålders man för tillfället.

1 kommentar:

agilitydream sa...

Den här bilden är verkligen jättefin.