tisdag 12 maj 2009

Framsteg för fan

Jag tog ett råd och tog med mig klickern ut till slalomet nu på kvällen - och det kändes bra.

Vi har tränat med fyra pinnar dvs två portar och Stella har fått tänka själv mycket, hon tar portarna i bra fart framåt och går in i rätt port. Så det känns bra :-)

Ska fortsätta imorgon några omgångar till, då med en port eller två till. Sen blir det lite agilityträning på nya varvet på torsdag, då vi mest ska koncentrera oss på kontaktfält, bakombyten och framförbyten. Hoppas att det bara jag är jag som ska träna så får jag allt utrymme för mig själv.. :-) Mohahaha.

Tog en långpromenad i morse mellan halv tio och elva och det var verkligen helt vindstilla och strålande sol. Var helt underbart. Gick upp i Tynnereds"skogen", runt på slingan och hade faktiskt ganska bra fart också! Lät bli att pausa i uppförsbackarna och allt... Hehe. Stella pausar som känt - aldrig! Så jag tänkte att jag ska försöka efterlikna henne lite mer.

Inga kommentarer: