måndag 18 maj 2009

Måndagsmys

Sitter och avnjuter lite kvällsgodis i form av honungsmelon, ananas och mörk choklad toppat med Project Runway - kan det bli bättre?
Stella har varit hos dagmatte Anna idag och de har varit ute nästan hela dagen! Så himla skönt att de fick fint väder... Stella är som väntat ganska trött nu. Vi tog en kvällspromenad runt kvarteret när vi kom hem och nu så ligger hon i min säng och drömmer högt. Hon gnyr och piper och man blir så nyfiken... Hundars drömvärld - det är något man vill forska mer i! ;-)
Imorgon är jag ledig och det ska bli så himla skönt. Det blir valpträning med Dio på förmiddagen, prommis med Stella och kanske lite trädgårdsarbete om vädret tillåter. Sen så ska jag och Emma iväg på lite shopping, kolla in Cubus och sen tänker jag gå lös inne på skopunkten. Fick deras reklamblad idag och de verkar ha massa fina saker nu!

2 kommentarer:

emmaslemma sa...

what are you up to? Inget svar från dig och vi som ska shoppa snart! pussssss

Elin sa...

Jag var ute med schäfrarna! Men snart blir det shopping Emmaslemma!