torsdag 14 maj 2009

YES!

Stella och jag klev precis innan för dörren, vi har varit på Nya varvet och tränat lite grand. Fick sällskap av en tjej med en västgötaspets - hur söt som helst och han blev tokkär i Stella.
Jag tränade mycket kontaktfält, slalom och framför allt bakombyten. Har kommit på mer och mer hur mycket jag verkligen behöver träna det. Vi körde en linje och använde oss av backchaining (baklängeskedja) för att få till det bra. Jag är oerhört nöjd med Stella och verkligen nöjd med mig själv efter dagens träning ( var länge sen jag kände så... ! ) Jag klappar mig på axeln för att jag planerade träningen bra, tänkte igenom steg för steg och för att jag verkligen koncenterade mig på min handling.

Jag var duktig och städade förut - till Emmas stora förvåning och förtjusning!

Inga kommentarer: