onsdag 6 maj 2009

Regnet öser er.

Nu ska jag ta släpa ner min lilla vovve ifrån sängen, sätta på henne regnoverallen och dra på mig själv regnjacka och gummistövlar - promenaden väntar. Det är inte något som lockar mig något ofattbart då regnet öser ner och det är så där gråmulet och trist ute, inget varmt sommarregn här inte. Men men, man ska inte klaga. Vi behöver regnet också och vi får väl vara glada för de soliga dagar vi faktiskt har fått. Helt underbart skönt har det varit och det är bara att hålla tummarna för att det blir fler vackra sommardagar.

Stella är väldigt morgontrött och det är jag också. Men ikväll blir det roligare, då ska vi åka upp till Brukshundsklubben och vara med på träningstävlingen. Ska bli jätteroligt att träffa gänget igen och jag ska även komma ihåg att ta med mig sponsringspriserna till vår officiella tävling som är om två helger! :-)

Inga kommentarer: