söndag 24 maj 2009

Vårfest 2009.

Igår blev en riktigt lyckad kväll då jag Emma och Anna begav oss till Munhålan vid botaniska trädgården för årets vårfest anordnat av Lisa och Elin. Serverades riktigt god mat, mycket trevligt sällskap, bra musik och aldeles för mycket alkohol. Haha.
Hade en riktigt trevlig kväll men imorse när man vaknade till liv så undrar man åter igen, varför bakfylla existerar? Suck. Jag drog mig dock upp ur sängen, tog med mig Stellan och gick ner till rastgården för lite agility. Var faktiskt ett par hundar där idag, och fick hjälpa till att lära ut lite grand. Fick även prova på att träna Luna lite, vilket var väldigt roligt.


Resten av dagen har spenderats mestadels i soffan framför tvn. Emma och jag har icke gjort många knop idag och jag är riktigt trött nu, blir lite mer tv-tittande sen blir det sängen för min del. Ska upp riktigt tidigt imorgon då jag ska vara på jobbet klockan sex. Känns sådär :-)

Men om en stund kommer Fredrik hit för att lämna av några bilder han har fått tillbaka för förstoring. Ska bli kul att se hur de blev.
Stella var riktigt trött i fredags eftermiddag och somnade
faktiskt i mitt knä. En ovanlig men mysig syn.

2 kommentarer:

Beckman sa...

Hej hej hoppas du bra dag :)
kolla gärna in på min blogg me http://beckmansbruk.blogg.se är en kille som skriver om livet och vad som händer där mkt bilder och även dagens outfit :)

Laban sa...

Lagom är bäst.

Så nästa gång blir det inte mer än tre glas.

Och så en lång cykeltur dagen därpå för att främja hälsan. En investering i dig själv.

Och gör cykelturerna till en vana.

När du sedan börjar komma i bättre form orkar knäna bära hela paketet och löpning kan ta vid utan för stora risk för skador.

Lycka till!